HTML

Logosuli

Közkívánatra újra tartok embléma és arculattervezési kurzust.

Friss topikok

Linkblog

Újra logo és arculattervezés kurzus

2010.07.18. 05:47 sandras

Közkívánatra újra tartok embléma és arculattervezési
kurzust. Mivel a régi hely megszűnt ez most új helyen és új
tematikával lesz. Figyelembe véve a már dolgozó tanulnivágyókat a kurzust szombati napokon a kora délutáni órákban 3 óra hoszan tartjuk nyolc alkalommal.

 

 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://logosuli.blog.hu/api/trackback/id/tr632158262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sandras 2010.07.19. 14:30:09

Részletek:
a kurzus szeptember 24-én /szombaton/ 2 órakor kezdődik. Ez egy ismerkedő óra lesz ahol személyesen is lehet kérdezősködni /ez ingyenes/. Aki itt el tudja dönteni hogy marad az jelentkezhet rá és be is fizethet. A 8 x 3 óra 80.000 Ft. Az első tanitási óra nov. 1-én 2 órakor. Itt már csak az jöhet aki befizeti a teljes tandíjat legkésőbb az óra elött.. A Helyszín még bizonytalan és erre majd időben teszek bejezést itt. Ha valaki akarja elküldheti az e-mail címét és ott biztosan értesítem is. Az enyém sandras.santha@gmail.com.

sandras 2010.07.19. 14:43:05

Rólam egy picit:
Sántha András grafikusművész vagyok. A MATT, a MAOE, az ADCH tagja. Harminc éve tervezek emblémákat, arculatokat és alkalmazott grafikákat. Referencia oldalam a www.ecoart.hu /bár szégyellem de 5 éve nem nyúltam hozzá/.Főbb ismert munkáim: Libri, Béres Csepp, Keravill,T5Taxi, Arcadom Zrt. vagy épp a Kávészünet együttes logója. Több mint 600 logót terveztem és ebből sok ma is élő logo.
A kurzus 7. alkalommal indítom el. Eddig kb. 110-en jártak hozzám hogy elmélyedjenek az alkalmazott grafika ezen részébe.

sandras 2010.07.21. 09:03:23

A tematikáról:
A kurzus során végigvesszük a jel történelmi fejlődését a barlangrajzoktól egészen a modern kereskedelmi embléma kialakulásáig.Megbeszéljük a logó fajtáit, tartalmi és technikai követelményeit. Tematikusan válogatott logók alapján megnézzük milyen témában mik a jó logók. Mik az arculat alapvető követelményei, fajtái, technikai feltételei. Beszélünk szerzői jogról, árakról, szerződésekről. Saját logót tervezünk majd ezzel a logóval több témában arculatot alakítunk ki. Minden órán lesz házifeladat melyet a következő alkalommal közösen kiértékelünk. Több száz képpel kísérjük az előadásokat.

Misign 2010.07.30. 19:18:33

Tisztelt Sántha András grafikusművész Úr!
Nagy örömmel fogadtam a hírt miszerint ön újra indítja kurzusát.
Szeretnék részt venni ezen, – egyúttal itt, ezen a ponton jelentkezem, címem: misi@keppont.hu – de ez csak akkor lehetséges számomra ha nem hétközben, hanem munkaszüneti napokon ill. hétvégén tartja.
Ha jól értem a 8 foglalkozáson kívül lesz egy mondjuk nulladik idén szeptember végén, aminek valószínűleg elnézte a dátumát, ugyanis az én naptáram szerint szeptember 25. esik szombatra. Tehát tisztelettel kérdezem és javaslom a szombati napot szeptember 25-én, amit vidéki lévén telitalálatnak gondolnék.

A továbbiakban kitér az első foglalkozás idejének meghatározására is, de szerintem az sem felel meg a célnak hiszen ha jól értem ön is szeretné ha hétvégén minél többen látogatnák az előadásait. Idén november 1-2 sem hétvége, és egyébként sem szerencsés időpont. Viszont mondjuk a november első hétvégéje hatodika egy nagyon szerencsés választás lenne.

Gratulálok eddigi munkásságához,
üdvözlettel
Szűcs Mihály
Misign

sandras 2010.08.06. 07:26:46

@Misign:
Köszönöm a kiigazítást és a jelentkezést.
Valóban elírtam a dátumokat. A helyes iskolanaptár:

Bemutató óra 2010 szeptember 25-én 2 óra.
Tanitási órák 2010 november 2-től hetente szombaton nyolc alkalommal.

Sántha András

sandras 2010.08.31. 19:31:22

Sziasztok.
Mivel szeptember van már pontosítani szeretném veletek a kurzus időpontjait és helyszínét.
Ezek szerint az ismerkedés szeptember 25-én 14.00 órakor lenne.
A tanitási napok pedig mindig 14.00 órakor :
szeptember 25./ismerkedés, beíratkozás/
október 02, 09, 16, 23, 30
november 06, 13, 20-án
A helyszínre két lehetőség van:
1. a Ring Művészeti Iskolában a Móricz Zsigmond körtérnél.
2. ha ez nem jön össze akkor a saját műtermemben a Vas utcában.

sandras 2010.09.22. 18:06:55

Most szombaton 2 órakor várok minden érdeklődőt a Ring Szakiskolába.
Címe: 1114 Budapest XI.ker. Vásárhelyi Pál utca 4-6. A IV. emeleti üvegterem
süti beállítások módosítása